четвъртък, 24 декември 2009 г.

Равносметки..Загуби ... Щастие

Каква е моята равносметка за 2009 година ????
Беше една година изпълнена с промени,раздели,сълзи и щастие.
Има моменти,които не мога да впиша тук,защото не са за казване,но това беше една невероятна година.
Реших да напиша своята равносметка именно днес,защото утре е 25 декември КОледа,а на КОледа казват става ли чудеса.
Надявам се да ми се случи такова за добро или зло,но за него бих писала по-късно разбира се ако се случи.
Да наистина до края на година има още 6 дена,но искам точно днес да направя своята равносметка,а в следващите дни ще правя планове какво да променя следващата година.
Не знам с хубавото или с лошото да почна....
Нека да пиша,казах много лъжи,за които съжaлявам,но те ми донесоха страхотни моменти,които ме накараха да мисля за много неща.
Искам специално да се обърна към един човек,точно този който беше засегнат от моите лъжи.Искам да му се извиня! Това ми е най-голямата грешка за тази година.Дано ми простиш пред новата година или поне на Коледа,искрено се надявам.Благодаря ти за отделеното време,беше невероятно макар и изпълнено с лъжи.Обичам те както и преди,мисля че знаеш че винаги ще те обичам,но реших повече да не навлизам в живота ти,стига толкова груби думи за тази година,които разменихме...Стига толкова наранявания за тази година.Не искам да ме помниш така,което може би е обратното за съжеление.


Имах страхотно лятото с моите истински приятели,дано успеем да имаме повече такива лета.Сега ми лиспвате ужасно !!!!

Срещнах нови приятели (вие си знаете кои сте :Д).Наистина невероятни хора,жалко че и те не са в София но се надявам да имаме доста моменти като първата ни среща заедно,защото за мен беше нероятно.Открих сродни души !!!!

Промених си местоживееното :Д. Живея с едни страхотни хора,благодарям им за което че сме заедно наистина го оценявам и много се радвам,че живеем заедно.


Уча,това което съм искала цял живот... Не съм си го представяла така,но се чуствам добре и така.

Имам нова работа тя е страхотна,там се влюбих отново.Обожавам я тази работа срещнах нови хора,което ме прави щаслива.

Излязох на среща с един англичанин изкарах си страхотно.Научих го да казва ``Здравей``.Наистина харесвам това момче,но за съжаление няма да го видя повече може би,но се радвам че го срещнах.Роб знам,че няма да успееш да разбереш това,но наистина изкрах страхотно.

Ходих на Търново изкарах едни страхотни нощи,които мисля че не са за описване тук.Невероятни дни бяха !!!!!


Има толкова много дни,които не мога да опиша тук,защото ще отнеме много време и място,но още си спомням летните нощи на Каскада с бирата с приятели и колеги.Запомнила съм многобройните разговори в Бтк-а,страхотните хора с които се запознах там.

Изритах хора от живота ми,нещо което трябваше да направя много отдавна,но не осъзнавах сякаш.Радвам се ,че вече нямам допирни точки с тях,защото се си изключително прости.


Загубих уж приятелка, не знам защо така стана,но не мога да имам човек за приятел,който ме позлва за кошче за душевни отпадъчи.Съжалявам мила моя..Няма нужда сега да ми се обесняваш,за мен не си това,което беше..

Благодаря на всички за прекрасната година надявам се и следващата да сме все така заедно и да имаме още много невероятни моменти.

Няма коментари:

Публикуване на коментар