вторник, 26 януари 2010 г.

АЗ продължих напред и загърбих всичко...Направи го и ти и не се проваляй..нЕ СИ САМ


Аз бях там... Знам какво е...
Повярвай ми, тази грешка и ти не прави.
Когато те заболи, гордо изтупай се и напреде продължи!
Аз бях там... И само любовта ме спаси...
Не, не си мисли, че само ти си изплакал толкова много сълзи!
Аз бях там... И трудно се върнах....
Но сега живота с радост прегърнах!
Продължи и ти напред с твоите мечти,
и усмихвай се, когато те боли!
Аз бях там... Знам какво е...
Не, не си мисли сега, че само твоята съдба е тежка!
Това е всеобща болест човешка...
Научи се да виждаш хубавите неща -
изгрева, залеза, приятелите, света -нека те да бъдат твоята мечта!!!
Аз бях там... Не ми харесва...
И ти не прави тази грешка голяма,
защото трудно се лекува тази рана...
Смей се, когато най-силно те боли,
смей се дори душата ти във огън да гори!
Казвай на любимите хора колко много ги обичаш
и недей след фалшиви кумири да тичаш...
Показвай уважението си към всички, които те обичат
показвай им и ти, че много ги обичаш!
Аз бях там...И продължих за теб продължи и ти с
люботта си към мен..
И едва оцелях...
Не си сам, запомни това -
винаги до тебе нека бъде твоята светла мечта и аз бих ти помогнал за това!

Няма коментари:

Публикуване на коментар