неделя, 21 ноември 2010 г.

Поредният !!!! И той си тръгва.. Отваряш сърцето си за някой друг след толкова години... А какво се оказва ? Той не е по-различен от предният...
Нали???
Колко жалък опит за мен....
Сега отново ще си изплача очите и всичко свършва, той си тръгва аз оставам сама както винаги.. И повече никой няма да получи тази част от мен която някой други са имали...
Някога бях специална за някого... Вече не,вече за никой...
След второто ми разочарование в живота разбрах,че никога повече няма да бъда същата за никой... И разбрах че е по-добре никога да не отварям сърцето си повече... Сама завинаги... Сама сама...
Тази дума винаги ще отеква в мен...
Колко жалко че няма да позволя на никой вече да види същността ми ... Никога няма да бъда щастлива с някой както до сега..
Жалко за мен не за друг...

Няма коментари:

Публикуване на коментар