петък, 26 август 2011 г.

Аз...
...съм човек на настроенията. Най - лошото е, че не аз контролирам емоциите си, а те мен. Така и не се научих ги командоря.
...съм безусловно и неизбежно обсебена и пристрастена към шоколада и сладоледа. Мога да ги ям в промишлени количества по всяко време на денонощието
...когато съм ядосана казвам и взимам решения без да мисля,а трябва..
...съм разочаровала и лъгала хора, които не са заслужавали.
... плача на филми,на хубавите,на лошите моменти...
...често сънувам кошмари как падам от леглото или някой ме гони
...страдам от безсънние ..
. ...много лесно се доверявам и вярвам на хората,което искам да променя
...бързо прощавам и бързо забравям,ако не ме закачат за период от 5мин.
...обожавам кафето
... когато стана сутрин не обичам да говоря поне 2 часа...
.понякога си говоря сама, най - често в банята...
....трудно сдържам сълзите си, ако ми се плаче. трудно сдържам смеха си и често това ескалира до истеричен, силен смях.
.. имам проблем с изказване на чувствата си на глас..
...имам проблем с търпението и чакането.
...имам нужда от някой с характер, сила и амбиции.
...имам лошо самочувствие, изградено от отношението на някои хора към мен.
...не харесвам носа си,но вярвам че в това ми е чара
...не обичам да се снимам. Абсолютно нефотогенична съм.
...имам нужда да бъда обичана. ...трудно заспивам нощем сама
...трудно вярвам в себе си. За сметка на това моето семейство още вярва в мен
...рядко приемам, че съм победена и трудно се отказвам. Настоятелна и инатлива съм.
...избухвам за дреболии.
...държа много на това хората да си спазват уговорките и да идват на време,въпреки че аз доста често закъснявам
. ...често се изявявам в ролята на слушател и опитвам да помагам на другите. ...
...лесно се привързвам към хората.
... пия много Кола...
... съм много емоционален човек..
...обичам спонтаните решение...
......хвърлям се с главата надолу и често падам. После ставам и забравям за падането. ..Допускам същите грешки отново и отново. За това е виновна късата ми памет.
...отказвам да приема, че пораснах. Аз все още съм дете!
...обичам балони!
.. страх ме е от Клоуни и гълъби.. Представям си книгата “То” и се ужасявам. А когато видя гълъб да лети срещу мен си представям как ми се забива в челото..
... когато съм на високи токчета и слизам по стълби си представям как падам..
... Имам богато въображение..
.... вече не мога да рисувам.....
... Вярвам,че някой ден отново ще видя Стефан..
... не говоря пред хора,които виждам за 1-ви път.. С малко изключения
...косата ми всеки ден е различна. Никога не застава на едно и също място два пъти. Особено сутрин...


Вече познавате доста голяма част от мен,която много малко хора са виждали :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар