събота, 1 декември 2012 г.

01.12.2012

Декември мирише на мандарини... Напомня ми за Коледа... Искам само Бялата Коледа и топлината от огъня,настръхващо прегърната и чаши с вино....


Днес вече е Декември,последният месец от годината.... последният месец да поправим всичко старо и счупено,да се поучим от грешките си, да дойде момента за равносметките и да остане надеждата,че от другата година ще е по-добре...
Надежда,която оставям в тази година, защото всяка година си мисля,че ще е по-добре,а всъщност нищо не се променя...
Грешките,които ще повторим и следващата година...
И тъй като отложиха края на света,добре е да знам,че Париж е още във Франция и  още има шанс да го посетя...
И тъй като няма да има край,а аз трябва да се срещна със страховете си...
Мисля,че Жору е прав трябва да почна да се разхождам без да ме интересува и най-вече трябва да го правя по-често... Може би все по-рядко ми остава време за разходки насаме с мислите ми...
Декември е трябва да е Коледно,а не да се вълнувам от такива мисли... Време е за коледните мисли и желания,въпреки че Коледата май отдавна не се усеща в сърцата на хората,липсват им усмивките по лицата,вълнението....
Надявам се коледното ми настроение не е толкова привидно изкуствено,колкото изкуствената елха вкъщи....

Няма коментари:

Публикуване на коментар