неделя, 2 декември 2012 г.

Неделя вечер

Неделя вечер е ... Чаша  вино и време само за себе си...
Отворих прозорецът,за да мога да слушам как вали навън,не ме интересуваше,че е студено...
Обичам да прекарвам наделите сама.... Намирам време за размисъл,само и единствено за моите самотни мисли...
Напоследък ми липсва организираност...
Липсва ми и това да има кой да ме прегърне в неделя вечер,за това почнах да обичам да съм сама с виното...
Липсата ще кажете е относително понятие,или е временно,или спираш да я усещаш... Мога да извадя теории и твърдения,практика дори ще изпиша доста...
Но понякога просто и ясно е липса без други обяснения....
Но защо ми е ще попитате,защо трябва да ми липсва нещо,когато мога да имам всичко ?
Да, НО /винаги има едно НО и едно АКО/ ако нищо не ти липсва ще забравиш чувството,бързо ще станеш претъпкан и всичко,което имаш ще почне да се пръска по шевовете,ще иска да излезе от теб... Именно както няма да познаваме щастието,ако няма болка и страдание,също е и с липсата...
Човек винаги живее с липсата на нещо или някого и почти никога не свиква с нея....
Може би сами сме си виновни,може би сами стигаме до това състояние....
Но само за липсата искам да мисля тази вечер,ако имаше някой тази вечер щях да споделя всички тези мисли с него..
Може би това е моята липса,точният човек,точното място и всичко останало,прекалено много мисля,когато мисля пиша....
А това е месеца изпълнен с най-много любов...

Няма коментари:

Публикуване на коментар