петък, 15 февруари 2013 г.

Много дълго време ми отне да събера смелост да го напиша този пост,не мога да измисля заглавие....защото за това,което искам да кажа...  мисля че трудно се намират думи...
Аз съм просто един блогър и просто един художник,благодарение на родителите ми....
Благодаря им,че въпреки многото ми грешни решения,не се отказаха от мен и все още вярват в мен....
Дори в този труден момент за тях,за мен, те въпреки всичко ме насърчават да постигна възможно повече...
Въпреки моя егоизъм,голяма част от нещата,които постигам и правя са благодарение на тях и за тях....
Никога не бих могла да им простя грешките,никога не бих искала да приличам на тях,в някой отношения,но ще взема пример от тях и никога няма да спирам да вярвам в моите деца....
Заради тях ще постигна и невъзможното,няма да се откажа и ще им докажа,че този път усилият им не са били напразни...

Няма коментари:

Публикуване на коментар