сряда, 20 февруари 2013 г.

Life...

За 2ч. успях да събера целият си живот в една кола,няколко куфара и много кутии пълни с книги....
Това е целият ми живот,толкова бързо преместен и настанен в чуждо жилище,за временно ползване...
И това са само ненужни вещи и дрехи,ако трябва да избирам сигурно ще взема само книгите си с мен и някоя друга снимка за спомен за любим човек...
На пътя отново,в местене между жилища и животи...
В местене и в търсене на себе си...
Какво търся точно, не знам...
Дали очаквам да преоткрия себе си или да спася себе си от случващото се... също не знам...
В отговор на всичкото загубено време и месеци... във вярата за кармата и суеверията...
За спасението му ?
Ще е по-добре да го избавя от присъствието си,мисля че така ще сме по-щастливи и двамата...
В отговор на "Обичаш ли ",вместо мълчанието...
Мога да кажа НЕ,да го изпиша, да го изкрещя, да го изрисувам,но не мога да го почувствам....
Когато се настаня удобно в новото си легло,когато успея да отдъхна и да заспя без притеснения, непробудно,когато погледна колите минаващи отдолу,когато се обърна  на другата страна и видя Витоша... Тогава може би ще усетя вълната на облекчението,която ще мине по всяка клетка и всяко косъмче на тялото ми.. Тогава и само тогава ще съм щастлива,пречистена,изпълнена с нови емоции и нови желания....
Тогава ще си отдъхна при мисълта,че ще мога отново да заспивам сама и ще мога отново да си припомня какво е усещането да си самодостатъчен....
И не,не ме моли да остана,защото повече не мога... Защото душата ми отдавна прекрачи прага и си тръгна с частите от сърцето ми...
Да,най-студения човек съм и не чувствам нищо друго освен облекчение...

2 коментара:

  1. "Защото душата ми отдавна прекрачи прага и си тръгна с частите от сърцето ми..."
    Been there and done that ... както и това с местенето. Ново място, ново начало, но стари спомени. Избледняват с времето някак, но не изчезват. Гушш!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. ще му ги запаля на излизане,за да има по-топъл спомен от мен,който да го сгрява известно време :)

      Изтриване