събота, 13 април 2013 г.

The subscriber is not available at this time

Временно давам заето....
Изключих...
загубих обхват...
телефона ми дори започна да търси друга мрежа...
Не се намира...
Временно ме няма...
Знаеш ли, че обичам да изчезвам,когато думите станат твърде много....
И да не се намирам сама,понякога...
Всъщност може би искам да бъда намерена от някой, като теб...
или от теб.....
и всъщност иска ми се да е август...
да е ужасно горещо...
да не вали дъжд,за да може да е синьо безвремие...
с книги в ръце на някой плаж в Италия....
и среднощно къпане, със сигурност без дрехи....
напоследък съм блогър,който пише романтични неща....
романтизмът не ми е присъщ...
За това вероятно някоя нощ,докато спиш ще изчезна на дълга разходка сама с мислите си...
после вероятно ще се осъзная и ще се върна,за да прекарам времето до сутринта опитвайки се направя палачинки,вероятно безформени, и кафе с мляко и канела...
Но  и двамата много добре знаем,че такива вероятности няма...
И дори да има,когато ми стане прекалено любовно сама ще изчезна,а ти ще се умориш да ме търсиш....
За това сега давам заето....

Няма коментари:

Публикуване на коментар