събота, 1 юни 2013 г.

01.06.2013

Студени вълни преминаха през мен...
Душата изстина....
Знам,че бях там където исках да бъда,но не трябваше...
Аз се реех,не съществувах....
Опитах се...
Опитах се да те гледам и да бъде себе си...
Но ти просто беше прекалено горд и самотен, а аз имах волна душа...
Съжалявам,че никога няма да има повторение на този миг...
Развалихме го,нали ?
Но не мога да те чакам да решиш...
Не мога да те чакам да ме обичаш...
Няма да ми стигне тялото за толкова мастило...
А и аз не съм чакалня...
Не съм и спирка...
А ти си взе еднопосочен билет за далечна гара...
Ще бъда щастлива и сама,ще се оженя за котката си. Ще си остана слаба и пияна от безлични любови.
Пък виж за теб знам, че има много летища и спирки,нали?
Всички те могат да те задоволят,да те пренаситят за кратко...
Но виж аз не съм ефимерност... Аз съм котва...
или ме обичаш и искаш голата ми душа плюс голото тяло.. или си плати билета с кредитната карта...
аз лихви не искам...
Приятен полет и по-лека
турболенция...

Няма коментари:

Публикуване на коментар