понеделник, 17 юни 2013 г.

различни светове...

ето те... стоиш пред мен,спиш до мен,целуваш ме,прегръщаш ме...
мъжът,който съм искала и търсила и точно този,който не искам да срещам....
този,който знам че може да ми разбие сърцето стига да разбере колко много емоция има в мен...
срещаме се в толкова различни реалности...
толкова сме далечни...
и тези стени,които сме издигнали...
ето ме и мен безвъзвратно разбита на хиляди парчета,които никога няма да мога да събера...
ти стоиш срещу мен,усмихваш ми се и някак си ме гледаш влюбено....
и всичките неща,които искам да ти кажа...
ах, а как се страхувам....
и тази гордост...
ще стоя пред теб,ще знаеш че те обичам,както никой друг мъж досега, и въпреки всичко ще усещаш студенината ми...
и никога няма да се пречупим....
колко много си приличаме,и колко много се различаваме,когато вървим един срещу друг... или бягаме,въпрос на гледна точка....



Няма коментари:

Публикуване на коментар