понеделник, 24 юни 2013 г.

летните нощи

Беше една от онези летни вечери,когато беше приятно прохладно и мирише на липа,а в ръцете си държиш поезия...
Лятна вечер,в която исках да създавам спомени,от розовото в небето,прохладата на дърветата...
От смеха,от ръцете ти...
Исках да поема всеки един пулс на този град,да усещам Витоша по-близо,да докосвам звездите сред нощни разходки...
Във вечери като тази исках да ги споделям,да споделя виното,да не говоря с хладния въздух около мен,а вятъра да отнася думите ми...
Не би могло да бъде по-самотно от тази вечер,а знам че винаги ще остане такава...
Нямам светлина на терасата,дори любовната поезия няма да ми прави компания в хладната нощ....
Нека всеки пулс на забързания град мине през мен, и вземе част от душата ми...
За да мога да го запомня.... знам,че някой ден ще ми липсва...
Както и самотата...
Но някой ден...

Няма коментари:

Публикуване на коментар