четвъртък, 4 юли 2013 г.

Недоволството на Лумпените....

Нямах намерение да коментирам  и да пиша изказвания,най-вече в моето лично блог пространство.
Искам да кажа,че не ходя по протести,не подкрепих тези Февруари,не ходих и на другите миналото лято,но тук вече става въпрос за нещо много по-различно...
Аз съм един драскач,управляващите ни наричат и лумпени,дори си разнасям такава табелка...
Имам и други различни,забавни плакати....
Имам и оръжието на протеста, с което да отсвирим всички налапали се боклуци...
Казват че е добре да си изхвърляш боклука,особено ако е в парламента...
Слушах и че това било загуба на време,и че мястото ми не било там...
Чух и че Орешарски бил много добър политик,видиш ли аз не съм разбрала...
И четох някъде, че това бил протеста на "ситите интелигентни",аз не претендирам че съм много сита и много интелигентна... дори работа си нямам в момента....
Но пък виж управляващите ни наричат: "беззъби пияници","пияни наркомани,които се въргалят по Цариградско","интернет лумпени","платени провокатори" и какво ли още не....
Мога да ви покажа снимките на 5-6 годишни деца и ако те са такива... Жалко за мнението на тези,които трябва да ни представляват пред света...
Слушах,четох,опитвах се да водя диалози-монолози с най-различни хора и в крайна сметка почнах да губя надежда....
Всичко беше забавно първите няколко дни....
Вече спря да бъде забавно...
Нямам глас,болят ме краката и не ми е вече готино да си пия 2 бири на Цариградско,защото видиш ли протестиращите сме били "пияни на 3 бири"....
Вече ми се губи духа на протеста,в началото го имаше...
Този мирен протест,добрите хора раздаващи минерална вода на полицаите,същите които свалят шапки и носят жилетки в знак на съпричастност,същите хора които и те всеки ден са там и протестират с нас...
И питам се аз като един обикновен гражданин,който иска да живее в България,да не се замисля за еднопосочен билет,не иска на следващите избори да гласува за "по-малкото зло",иска децата му да изучават Ботев,иска един нормален живот в страната,която обича... Защото аз не искам да емигрирам и да не се връщам дори,за да видя отново красотата на Рила.... Защото не искам с Мая Манолова да си говорим,без да ни направи салата и да ни покани на ракийка както българина обича....
Наистина влязох в спорове с много хора,които явно имат своето мнение за нещата,не мога да си го обясня така ли им харесва да живеят или просто е по-лесно.. Да вярно е и че не се казва кой ще дойде да ни управлява след това,да  трябва да се направят много промени.... Но все пак... Тези ли искате да ви управляват,които замазва очите с някакви дребни неща...
Да,факт е че "игри" и далавери винаги ще има,факт е че винаги ще се краде,от това не може да се избяга...
Но нека да е нещо нормално,нека не ми намаляват таксата за личен лекар с 20 ст.,нека има повече пари за здравеопазването,за образование,за майките с деца,за пенсионерите...
Или да махат данъка от депозите след като вече се налапаха...
Не искам да налагам на никой политическите си възгледи или желанието за нещо по-добро,всеки избира света и мястото,в което ще живее...
Аз искам да е тук,искам да съм добре и да водя нормален живот...
Искам и много други неща.... Но това е най-важното...
Дали искате да ни управляват болни мозъци като г-н Сидеров,да се пикае на операта...
Мирните протести са прекрасни,защото там виждам възрастни хора,което е колкото прекрасно толкова и тъжно,защото на тях не им се случва за първи път,виждам майки с деца,млади хора с ясното съзнанието защо са там...
Но не знам до кога ще издържим...
И се радвам,че протестите не са като 97-ма и се надявам наистина всичко да не свърши по същия начин в една петъчна вечер... Да не се случва като Февруари с жертвите на протестите....
И всеки сам си преценява дали тази вечер или утре ще излезе отново,дали ще бъдем 5 човека пред парламента в дъжд и студ,но пак ще сме там...
За по-добър живот....
Всеки сам избира и решава: терминала или тук....

Няма коментари:

Публикуване на коментар