неделя, 29 септември 2013 г.

Just to let you know,wherever you are

Времето е списък...
Списък на качествата,които трябва да притежава "Идеалният" партньор...
Всеки пише,обяснява какво търси,какво иска...
Но никой не излиза от онлайн пространството ...
Там ли се среща идеалният ?
Гледайки днес качества и списъци се убедих,че може би аз съм идеална за някой,но нещо не е паснало...
И някак си ми е тъжно...
Тъжно ми е да лекувам рани...
Незараснали...
Тъжно ми е на всеки 3-4 месеца да си бърша сълзите...
Търсиш и оставаш като употребена някогашна мокра кърпичка,забравена на дъното на кофата,за да събираш прахта...
Ако и ти ме търсиш,защото тези дни правя списъци...
Та ако те има да си знаеш: вече няма да правя компромиси със себе си...
Ако можеш да ме харесваш такава каквато съм,да ме приемаш с моята емоция,да приемаш изблиците ми...
Да приемаш това,че понякога ще си хвана раницата и ще изчезна...
Ще понякога няма да ме има с дни...никъде.. дори на себе си няма да съм...
Ако обичаш мен,ще обичаш котката ми...
Ще трябва да ме спечелиш чрез изкуство...
Да цениш изкуството ми...
Да си чел достатъчно,за да обменим удоволствието от книгите...
Да имаме споделено мълчание...
Да имаме споделени недели...
Да имаме прегърнато мълчание...
Да не ме докосваш,когато не искам..
Да приемеш,че не ям късно през нощта или рано сутринта...
Мога да сготвя само картофена супа и ориз,всичко друго запалвам... Имам и няколко успешни опита за палачинки...
Но ако гледаме едно небе и не осъзнаваме,ако четем едни и същи книги и мислено сме заедно там...
Не ме подминавай на улицата или когато случайно се сблъскаш с мен,или ми се усмихнеш на улицата...
Не ми пука дали си татуиран или не...
Само не съди моите татуси,обичай ги... те са аз...
Приеми егоистичните ми причини
и мен...
Защото повече не мога да чакам...
и не е обява..
Просто имам нужда от време,за да поправим нещата...

Няма коментари:

Публикуване на коментар