сряда, 9 октомври 2013 г.

09.10.2013

Според Бегбеде любовта трае три години,според мен изобщо не трае....
Любовта е куче от ада казва Буковски,идва за да ти свали местото от кокалите и да те остави да се надсмиваш над собствените си останки...
Защото се появява,когато не я искаш,не я търсиш,когато си я погребал и кремирал и нямаш нужда от нея... но тя е ръководена от егоистични причини....
Защото дори на клавиатурата да има бутон Delete,такова нещо не съществува,защото нищо, никога не изчезва безследно в пространството....
Няма призраци или някой,който живее под леглото... има зомбита дълбоко погребани и никому ненужни,но чакат момента в който да те стиснат здраво в захапката си и да те превърнат в част от тях....
Ето това е любовта,ето защо и ти си тук...
Попиваш аромата на кожата ми и галиш косата ми,казваш че ти липсвам...
Но това не си ти,това е егоиста,кучето от ада,този който се нуждае да ме има и да ме докосва,но не и ти...
На теб не ти трепва...
Ти го каза... !
Сега натисни Delete и изчезни в пространството,където никога нищо не се губи или изчезва ....

Няма коментари:

Публикуване на коментар