сряда, 26 април 2017 г.

Не те приснява факта, че съм наранена и се лутам в търсене между себе си и сълзите си.
Притеснява те това, че аз се извинявам сама пред себе си и обвинявам теб.


А думата вина и виновни трябва да изчезне от разговора.
Няма виновни, има наранени
Сигурна съм,че и двамата може да се убиваме с думи всекиднвено
И къде е смисъла от това?
Къде е края?

Няма

Въртим се в порочен кръг от обвинения, пред моите приятели, пред твоите, пред общите ни приятели, в чата, в сълзите, в бутилката от вино


И няма изход от този кръг,  така порочен

Аз спирам, затварям очи, сълзите започват да текат и вече не виждам нищо
Душата ми мълчи виновно

Стрелям поредните обвинения и ти към мен

Умираме

Кръгът е вече кърват, думите болят
А тази болка в ляво, никога не преминава


Достигнахме ли целта си
Надраснахме ли егото си
Още бягам от себе си, а всъщност искам да тичам към теб
Но там се разбивам в стена
И няма връщане назад....

Няма коментари:

Публикуване на коментар