понеделник, 19 юни 2017 г.

има дни

това са от онези дни, в които целият свят те е предал
и търсиш смисъл
на това къде си сбъркал
защо се е стигнало до тук
и защо никога не си достатъчен
израствам в годините, но дали израствам в душата си
или тя е вече толкова стара,че не може да поеме повече
това е от онези вечери, в които изпивам цяла бутилка и не мога да спя
от онези сутрини, в които ще се събудя рано около 4-5 и ще отида да тичам
това са от онези дни, в които ще се оправдавам през себе си,че не съм стигнала до никъде
или че съм стигнала предела си
или как това ще е една от онези безсънни нощи...
и се радвам,че го има този блог, за да мога да крещя тук
не искам да се извинявам, че съм почти на 30 и всички около мен имат семейства, деца, гаджета, а аз имам кариера и котки
не искам
защото аз това искам
искам си самотата, искам си котките, искам да развивам своите проекти и не искам да се опрадавам за това,че нямам мъж, който да ме води някъде или с който да пътувам
и твърде често мечтая за пътуване
но там се качвам сама в колата си и заминавам
и не защото ми е по-приятно сама или по-лесно през целият път да се страхувам
а просто защото е по-лесно
по-постижимо
и знам,че това би била една от онези вечери, в които пия вино и не мога да спра да плача
защото аз по-добре от всичко знам,че кариерата и красотата не носят щастие, и утре пак ще се събудя сама, и вдругиден пак....
но съм щастлива от избора, който правя всеки ден
и сигурно това е парадокс
но да, избирам да стана да отида да работя в една организация, която мразя, след което да тичам и да върша работа за неправителственият сектор, да ходя в лагерите, да събирам дарения, да организирам събития... без пари
и това да ме прави щастлива
и да тичам до залеза, надявайки се да стигна до себе си или онази отдавно изгубена част, която търся някъде между вълните и празните любови...
а знаете ли как на 17 мечтаех за щастие
а знаете ли как това щастие се разби години по-късно в краката ми
и сега не вярвам
в нищо....
и гоня безкрая....

Няма коментари:

Публикуване на коментар